Tema: Re: Parduodama mesinio galvijo ekologiska mesa
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-04 23:44:56
Kad taip tiesiai paklausei :))

Primiausia dėl Šarole (Charolais) veislės: grynai mėsinė, sena
Prancūziška veislė, mėsa skaitoma viena geriausių - gal dėl to, kad šita
veislė penima gerai ir greitai priauga svorio, bet ne riebalais, o
raumeniu. Pačiai valgyt neteko (bent jau "deklaruoto", kad tai toks, o
nesu toks gurmanas, kad iš kepsnio skonio atpažinčiau :))), gyvam buliui
į akis žiūrėt teko (parodoj) - labai įspūdingi gyvūnai.

Dėl kainų pas mus čia tai tu klysti  - jautiena yra viena iš brangesnių
mėsos rūšių. Apie 17-20 lt/kg kainuoja pati prasčiausia, na visokios
nuopjovos ir papilvės sriubai. Normali mėsa - apie 35-40 lt/kg, už
nugarinės file gali lengvai susimokėti ir apie 100 lt/kg. Tai čia
"tradiciniame" supermarkete.

Sertifikuota ekologinė - net nežinau, labai seniai bežiūrėjau... Na
reiks specialiai tau pažiūrėt artimiausiom dienom :)) Manau, kad bus
apie 80-120 lt/kg, priklausomai nuo rūšies, bet čia gal ir meluoju.