Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-13 09:17:23
Tai aisku turi leva rezoliucija, o kaip kitaip. Tau aisku bus neitiketina ir nieku gyvu nenoresi
patiketi, bet kai isigijau ipad man vienas didziausiu minusu buvo rezoliucija, su laiku truputi
apsipratau. Visados bambejau ant Apple, kad iPad2 neisleido su normalesne rezoliucija, kad velgi tau
matyt yra neitikima.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!