Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-02-24 09:34:58
Na asmeniskai man tai patinka kai paimi telefona i ranka ir jauti kad paemei ne plastmases gabala.
Per 1.5 tas jausmas nedingo. Todel maniskis desire s daug labiau uz samsuniu patiko. Kolega va
prestigio planseta nupirko, labai patenkintas, giriasi kad pinigu mazai sumokejo, bet tai paimi ir
kankas ir daugiau nelabai ir norisi jo imti.

Dziaugiuosi kad tau absoliuciai jokio skirtumo kuo naudojiesi, daug lengviau gyventi.
Man dar va idomu, galetum susitaikyti su kokio Fiat Multipla 2000 metu isvaizda?:) Ar nera skirtumo,
bile kad vaziuoja?

--
Forumas tikriems Apple fanams - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!