Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-01 15:48:18
Apie ipad 3 gal daugiau pasakiau kad padugne paerzinti, jam taip patiko mane fanbojumi vadinti...
Kas del obuolio vs android - kaip neisisuksi, reikia gi kazkokia pusiausvyra palaikyti, kad nuomone
labai i viena puse tendencinga nebutu, nes pagrindine mase grupso lankytoju - Android savininkai.
Beje parodyk vieta kur atseit islindau ir isdergiau Android'a ir isaukstinau Apple. Tiesiog bandau
pusiausvyra palaikyti, tam ir skirta manau VS tema. O kas del uzpisimo, tai uzpisi butent tu
darydamas apibendrinancias isvadas apie Dievus ir garbinimus, juo labiau tos isvados absoliuciai i
pievas.