Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: Aladdin
Data: 2012-03-01 16:10:55
Ir... galima gal pakonkretizuoti kame sublizgejimas? Kame Android isniekinimas? Tiesiog pamaniau kad
gal bus idomu crazy people. Kaip ir gerai pamenu kaip is karto pasipyle atsakymai kad Apple fanai
debilu ir kuoktelejusiu saika, gal vienas atsakymu buvo ir tamstos?:) O laiske parasytas sakinys
irgi daugiau issivysciusi reakcija i perdeta Android garbinima, dadedu dar IMHO, kad maziau kam
uzkliutu.