Tema: Re: iphone 4 ar galaxy s2
Autorius: padugne
Data: 2012-02-24 09:47:30
On Fri, 24 Feb 2012 09:41:45 +0200, Aladdin wrote:

> :-0 O as galvojau pas Android viskas uz dyka, kaip kad cia visi
> pastoviai saukia :( Cut the rope mokamas:(

O as galvojau, kad gyreisi, kad apie androida viska zinai :)

Zodziu najezdo neuzskaitau. Beje, canalys tik vakar istyre, kad 100
androidiniu top appsu yra zymiai brangiau uz 100 iphoniniu top appsu :)

> Dev team'as rase kiek mazdaug per pirmas dienas buvo iPhone 4S JB
> download'u, gali pasiziureti ir palyginti su tuo metu parduotu iphone 4s
> kiekiu.

Tai kiek ten ju? Ir geriau apie iphone3G ir 4, nes androidus irgi nevisi
nusipirke pati pirma menesi iskart rootina.

--
kthxbai.