Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: SAMas
Data: 2011-06-30 14:57:22
On 2011-06-30 11:06:37 +0200, bat0nas said:

> Gal nelabai aiškiai parašiau. Tai pakartoju :)
>
> Kokias Tu programas perki su tomis nuolaidomis?
>
> Mintis tame: yra dalis aplikacijų, kurios turi būti iPad'e visada. T.y.
> negali laukti akcijų. Todėl tokias programas žmonės susiperka
> pirmiausiai už tas kainas, kurios yra tuo metu. O tuos kainų pokyčius
> matomai apsimoka stebėti tik ne pirmo būtinumo pirkiniams.

Jei negali laukti tai ir perki, kitokios iseities neturi, bet buna
tokiu programu ar zaidimu kurios dar siandien nebutina, tada palauki
truputi kol kaina nukris ar kokia viena diena net nemokamai bus
dalinama.
Beje su sia programele ne tik nuolaidas ziuri, bet gali ir ziureti
ivairiu saliu topus, man asmeniskai patinka rusu topai, ten visados
geresne programos topuose pamatai.
Taip pat gali susizymeti kokias programas tu jau instalinai ar pirkai,
veliau jei prireikia vel lengviau surasti, ko labai truksta iOS appsu
pardotuveje.
Ir dar kitu nemazai galimybiu ........