Tema: Re: Failin
Autorius: padugne
Data: 2011-06-30 10:07:43
On Thu, 30 Jun 2011 09:09:38 +0300, Korke wrote:

> taip, aisku gyvenant tryse kokiam 2 miegamuju bute, arba keturiese name.
> (tikiuosi neisivaizduoji, kad tai koks dangoraizyje esantis su penthauzu
> butas, ar namas su baseinu ir pora ha aplinkui). Veiksmas 4-5 zonos
> londone, nuvaziuot iki downtowno ten way greiciau nei vilniuje is kokio
> prestizinio pirdunkiemio iki naujininku, nors atstumas keleta kartu
> didesnis.

Tai gal lyginkim palyginamus dalykus. Bo jei jau taip, tai reiktu aptarti
kiek naujoje vilnioje kainuoja buto dalies nuoma.

> Kur pats? atsiversk archyva ir pasiziurek geriau.(06.29 10:44 post'as).

Wed, 29 Jun 2011 10:17:25 +0300 poste.

> Pasakiau, kad jos uz savo alga ten gali daugiau nusipirkti tu paciu
> daiktu/paslaugu nei cia esancios uz savo alga.

Vienu daugiau kitu maziau. Esme yra butinas ju mixas kuris kiekvienu
atveju ir kiekvienoj saly vis kitoks.

> Nesupratau cia parasymo. Nori pasakyti nuolatinis tam fliuku kaime kur
> kasininkems 600-800 Eur moka yra 100 Eur/men ? kur tik gal koks
> vienintelis miesto autikas tera ? ar cia nori pasakyti Miunchene ar
> Hamburge kasininkems tiek moka tik ?

Taip, miunchenuose, stutgartuose ir pan niekas specialiai dideliu algu
nemoka. Nes norinciu dirbti ten pilna, o darbo vietos nesimeto. Ir jo, uz
tokius pinigus ten vienas be pagalbos is salies neisgyvensi. Bet be ju
tuo labiau.

Apie pirdunkiemius ir ex DDR'a as cia apskritai nieko nerasiau.

Beje, ne visuose prekybcentriuose vienodos algos. Todel, kad kai kurie
turi ir profsajungas. Bet anuose ir darba gaut yra "biski" problematiska.
Lietuvoj tokiu kol kas kiek zinau dar nera.

bla bla bla.

--
kthxbai.