Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: SAMas
Data: 2011-06-22 21:34:23
On 2011-06-22 17:07:25 +0200, bat0nas said:

> [...]
> Tada prasideda visokių funkcijų realizavimas kaip export į kitą
> programą, į dropbox'ą ir pan.
>
> Jei ta programa X nepalaiko to failo siuntimo el. paštu, tai norint tą
> failą išsiųsti, reikai N+1 aplikacijų, kaip tą failą paduoti pašto
> programai.
>
> Linksmumas tame, kad visus Apple programos yra izoliuotos. Jei
> programeris nerealizavo kažkokio eksporto  į kur nors - programa ir
> liko pati sau.
>
> Rezultatas: turim 200K (ar kiek ten) Apple programų, kurios dirba sau.
> Jokio sąryšio su kitomis programomis. Išskyrus esmines (kokį paštą,

Na jei tau sito reikia tai ir perki ten koki winmo ar dar kita, turiu
iPad ir net neprireike tokiu failu permetinejimu, tik nuotraukas
kartais permetineju i kita programa.
Na o jei nepalaiko kazkokia programa, susirandi kita.
Nepamirskim kad ne PC, o tik priedas prie kompo, todel jo ir funkcijos
kitokios.