Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-30 12:06:37
Gal nelabai aiškiai parašiau. Tai pakartoju :)

Kokias Tu programas perki su tomis nuolaidomis?

Mintis tame: yra dalis aplikacijų, kurios turi būti iPad'e visada. T.y.
negali laukti akcijų. Todėl tokias programas žmonės susiperka pirmiausiai už
tas kainas, kurios yra tuo metu. O tuos kainų pokyčius matomai apsimoka
stebėti tik ne pirmo būtinumo pirkiniams.

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

--
"Aladdin"  wrote in message news:iuharf$3d7$1@trimpas.omnitel.net...

Appzapp skirtas aplikaciju pokyciams STBETI, jis jokiu programu nekesuoja ir
kazkur lokaliai
nesaugo. Ar u tokia logika vadovaujiesi, kad isvaziuoji i kaima, paskui
susisviecia kad kazko ko
neturi reikia ir paskui nepatenkintas, kad to kazko negali greitai gauti.
Manau pagreitejimui pades
tik viena - pakliuti kuo arciau bokstelio.