Tema: Re: Failinė sistema iOS'e?
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-29 09:13:13
O tai kokia to AppZapp HD yra normali kaina ir kokia su nuolaida? 1% čia jau
su 50% nuolaida ar dar ne? ;)

--
bat0nas
Follow me on Twitter: http://twitter.com/bat0nas

On 2011-06-28 08:19:16 +0200, bat0nas said:

> Na antram ipad'ui JB dar nėra (lyg ir turėtų pasirodyti neužilgo).
> Dabar kažkaip nesinori pirkalioti tik tam, kad pabandytum (vis tik kainos
> US lygio, o ne LT algų lygio). O iš youtube filmukų ne visada gali
> suprasti, ar man ta aplikacija priimtina.

Naudokit AppZapp HD kaip tik dabar su nuolaida pardavinejama, taip
galima sutaupyti nemazai pinigelio is nuolaidu, susizymi kokias nori
programas kad tau pranestu kai nuolaidos, as jau taip kazkur 350 euru
sutaupiau. Ir siaip man ji patogesne ieskoti ar ziureti kokie yra appsai
http://www.appzapp.us/App/AppZapp-HD-428248004.html?ListID=694