Tema: Re: SE xperia arc
Autorius: padugne
Data: 2011-01-15 01:24:26
On Fri, 14 Jan 2011 20:03:02 +0200, 70005 wrote:

> Aš tai kažkaip net nebenoriu žiūrėt į išvardintus gamintojus. Pavargau
> nuo kepamų praktiškai vienodų modelių vis naujais pavadinimais. Visi ir
> atrodo kaip du vandens lašai - stačiakampiai užapvalintais kampais, pas
> LG/Samsung aštresniais, pas HTC labiau nulaižytais.

Bent jau man tai HTC dizainas is visu situ yra priimtiniausias.

LG kazkokie jokie, o zumzungo smartfonai apskritai treciaruses apple
kopijos, tiek interfeisu tiek isore. Pvz GalaxyS "netyciom" primena kiek
plonesni iphone3G. O ju touchwiz tai androidas perdarytas taip kad butu
panasus i iOS.

O ka primena sekantis zumzungas? :) Zinoma neimanoma atspeti, ogi...

http://www.bgr.com/2011/01/14/images-of-samsung%E2%80%99s-s5830-hit-the-
web-galaxy-s-mini/

Juk visiskai nepanasus i iphone4, ane? :)

> Kažką savito daro tik Motorola ir SE. Na ir Dell.

Esminis skirtumas - tai ne aziatai, todel mums ju dizainas ir labiau
patinka.

Nores SE bent jau mano akim nusivaziavo. Ju X10 paemus i rankas bent jau
man dvelkia piguva. Busimo X12 "chromuotos" plastmases remelis visiskai
ne i tema.

--
kthxbai.