Tema: Re: SE xperia arc
Autorius: padugne
Data: 2011-01-09 17:45:33
On Sun, 09 Jan 2011 15:22:34 +0200, Vytautas S wrote:

> ?hmz, pamenu mobili.lt europoj netyciom buvau uzmates pacioj pradzioj ir
> buvau nustebes, kad taip greit I lietuva atkeliavo ir kaina kiek pamenu
> buvo "proto" ribose, ty kaip ir kiti atitinkami device'ai aka desire. O
> del pricingo su kitais dual core monstrais tai idomu bus, realiai
> flagmanas se, neturetu pigiai labai paleisti, o ka lg darys tai neaisku,
> pagal ideja truputi brangiau kainuos ir tiek. O ir siaip tas dualcore

Flagmanas tai flagmanas, bet tai turi prasme tik SE fanatams kuriems be
SE pasaulyje nieko daugiau neegzistuoja. Kai jis pavasariop realiai
pasirodys prekyboje, jis tures konkuruoti su jau senstelejusiais ir
pigtelejusiais dezairais, zumzungo GalaxyS ir motorolos milestone2.
O pastarieji jau pardavines (ar bent jau bus pristate MWC) naujus
topinius modelius.

SE galetu konkuruot top lygoje (t.y. reikalaut topiniu kainu) tik tada,
jei pasiulys kazka ko neturi konkurentai. Pvz tikrai kokybiska kamera. Ko
jiem labai linku. Su softu pas SE deja nelabai, X10 pvz taip ir liks prie
2.1...

> atrodo ispustas burbulas, nauda nelabai aiski, kol dauguma aplikaciju
> ismoks normaliai naudotis tais dviem branduoliais praeis meteliai kiti,
> tuo metu jau ir arc galima I kita keist :D

Dauguma androido appsu ir pats androidas jau dabar moka normaliai
naudotis multithreadingu.

Pakeisti tai galima betkada, klausimas kiek tai kainuos.

--
kthxbai.