Tema: Re: SE xperia arc
Autorius: padugne
Data: 2011-01-09 22:44:30
On Sun, 09 Jan 2011 20:43:37 +0200, Vytautas S wrote:

> tai,kad dauguma customization'u ir daroma kaip widgetai/programos, o ne
> stipriai integruojama I os, viena is priezasciu ir buvo ivardinta

SE iki siol visais imanomais budais bande pagimdyt "savo" androida. Gerai
jei tikrai pagaliau mes sitas ambicijas ir padarys taip kaip motorola
pasielge su mailztounu. Ko ir linkiu.

> pagreitinti update'us. As tik nesuprantu kodel taip pyksti del naujo
> produkto, gi reikia kazka isleist kiekvienais metais, nepardavinesi gi
> x10 2 metus.... panasu, kad su arc turetu viskas pasikeist, symbos
> neber, beliko androidas, tai manau ir update'ai eis +- normaliai :). Na
> realiai reikia sulaukt ir ziuret, bet optimizmo kelia tai, kad SE daro
> tai ko anksciau nedaryto, I geraja puse.

Tai gi tik daiktas, visiskai neturiu del ko pykti. Firma man irgi visai
patiko jau vien del europinio dizaino. Neduokdie ishaush ta diena kada
apie naujus produktus spres isimtinai aziatu marketologai.
Bet uzsiiminet cheerleadingu irgi neturiu jokio pagrindo, SE nuo to nebus
nei geriau nei blogiau.

--
kthxbai.