Tema: Re: SE xperia arc
Autorius: Vytautas S
Data: 2011-01-09 15:22:35
?hmz, pamenu mobili.lt europoj netyciom buvau uzmates pacioj pradzioj ir
buvau nustebes, kad taip greit I lietuva atkeliavo ir kaina kiek pamenu buvo
"proto" ribose, ty kaip ir kiti atitinkami device'ai aka desire. O del
pricingo su kitais dual core monstrais tai idomu bus, realiai flagmanas se,
neturetu pigiai labai paleisti, o ka lg darys tai neaisku, pagal ideja
truputi brangiau kainuos ir tiek. O ir siaip tas dualcore atrodo ispustas
burbulas, nauda nelabai aiski, kol dauguma aplikaciju ismoks normaliai
naudotis tais dviem branduoliais praeis meteliai kiti, tuo metu jau ir arc
galima I kita keist :D

"ManXP"  wrote in message news:igaelv$std$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, spejama kad kaina turetu but mazdaug tokia, kiek kainavo X10 kai
pasirode. Gal kas atsimena kokia jo kaina buvo?