Tema: Re: SE xperia arc
Autorius: padugne
Data: 2011-01-09 19:29:55
On Sun, 09 Jan 2011 18:23:46 +0200, Vytautas S wrote:

> na kodel se fanatams, iki sios savaites pradzios SE man buvo mires
> gamintojas :) realiai reikia sulaukt review ir tiek. svarbu gi kaip
> device'as funkcionuoja, o ne kiek tasku benchmarkuose surenka. mano
> nuomone 2 kartos snapdragonu per akis siuolaikiniams device'ams. Tos

Tai kad jei ne zaidimams tai tie antros kartos snapdragonai savo ruoztu
nekazka greitesni uz pirma karta. O toks gyvena ir X10'am kuris siuo metu
kainuoja eiles 320eur arba 1100lt. 8 megapukseliu kamera jame jau irgi
gyvena. Tai kokia proga tada uz X12 moket netoli 2klt? Vien del naujo
dizaino ir ekrano?

Tai kad X10 negaus nieko daugiau nei 2.1, o X12 iseis su 2.3 zinoma yra
privalumas, bet toks keliantis nelinksmu minciu. Va jei savo "navarotus"
perpakuotu i atskirus appsus ir isleistu "gryna" 2.3 beigi pasizadetu
bent metus ar du upgradinti, tada galbut.

> tegros labiau zaidimams, kas eina tik kaip bonusas. Tik va kodel sony
> tegros nededa I xperia play tai neaisku, nes device'as tam ir bus
> skirtas....

Apie xperia play kiek suprantu dar nedaug zinoma. Be to nezinoma kiek
laiko SE ties juo jau dirba. Gal pradedant konstruot tegros dar realiai
nebuvo? Kitas svarbus momentas yra tai, kad vienu metu palaikyti 2
platformas (snapdragona ir tegra) yra nejuokingai brangu. Tam reikia
rimtu masiniu pardavimu kuriu SE siuo metu neturi.

--
kthxbai.