Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-20 12:32:32
Guildwars irgi panasiai, tiksliau gal dar lanksciau padaryta :) ten pvz geima susidedi gal keli simtai megu jei nemaziau, startuoji ir jis vis parsisiuncia ko reikia, ta prasme sukursi char ir eisi i bazini miesta tai tik tai ir parsius gan greitai, eisi i kazkokia vietove, tada ja tik parsius, ir taip susisiust gali virs 3GB po biski, pvz. jei lankaisi tik keliose vietose tai geimas uzimt gali kokius 500MB... viskas isskaidyta i daug nedideliu vietoviu tai labai patogu.