Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-19 13:25:08
Sutinku,

> Nu bet kad po 1.10 patch sušiko ten viską kardinaliai su tais physic
> rezistais ir physic imunais. Normaliai su bowazone žaist nebeįmanoma
> (kaip ir su visais melee ar ranged physic dmg), nebent kokį windforce
> turi, bet ir tai bb ten ką daro helle.

    Pilnai sutinku, tokia BOW ama  yra dueliam labiau, o ne PVM/PVE, kitaip tu isgyvensi nebent su kokiu ampfily damage curse on stinking, kur physical imunes padaro ne imunes... ar kokiu nors 2 akto holy freeze mercu kurio dmg cold. Siaip kad ir WF (aka windforce) uzdejus, ka esu ne karta turejas zaidziant online nelabai ten tas dmg didelis ipac jei hell baal rune kapoji koki baal, net ir jei vienas zaidime esi...

> Aš turėjau pasidaręs pitams
> valyt, bet hibridinė sorca cold/fire tam kur kas labiau tinka.

    Turejas ir as hybridzona pit'ams, beje equipment servo pazystami adminai buvo suselpe Windforce ir titanus, zodziu apsirengus amazone idealiai buvo ir buvo man bajeris, dariau zaidima neuzdara, tai atejo hammerdinas su enigma ir istaske visa pit'a daug greiciau uz mane... o hammerdinas cia jau heavy armored, holy magic caster tai nuo tada susidariau nuomuone, kad pitams geriausias hammeris :) ir aplamai hammerdinams imunu helle minimaliai (imune magic), hammeris vienas geriausiu PvE build'u valyti kazkokias teritorijas, tik kad battlenet'e dabar 90% botu hammerdinai su enigmom :)

    Beje kaip tik dabar battlenet'e keliu Cold/Fire (Meteor/orb) sorka, siuo metu 87lvl, tiesa det noriu full tal rashas set, bet pakolkas nei vieno item nerades :)

> Su sorca
> per baalruną spėdavau pitus pravalyt daugmaž, su ama - iki jų dabėgt.
> Su javazone kur kas geriau, aišku be pagalbos hellą pereit nuo nulio tai
> sunkiai sunkiai. Na bet pindlą dulkint užtat gerai.

Agree, su java pindlas eina ore :) tik java gaila MF zemas buna del to, kad  daiktu prioritetas arba + x skills, arba kaip as dar megdavau daryti tanka ama, kad uzmaxint rezus, kol ant COH neuzgyveni dedi tada daugmaz armor gloom (didelis defence ir +all rez nemazai), Thundergod (+x skills ir light absorb), Raven ring (+ DEX ir cold absorb), Dwarf Star ring (EG ir Fire absorb) :) Tai tokia ama nukaut budavo nelengva mobam :)

Vat tik jeigu battlenet'e tai buvau bana gaves uz pindlinima, pas juos yra limitas kiek per trumpa laika galima sukurti zaidimu, pvz sukuriu game, uzmusu pindla, kuriu kita game, tai taip po 20+ zaidimu in row buvo ban keliom valandom, ten tenka daryti ilgus run'us, poto atradau kad labai optimaliai gaunasi jeigu numusu pindla ir isvalau arcane sanctuary, ten java ama gali pasireikst, nes lightning imunu tik boksteliai ir vienas kitas bosas, aisku jei pamust pajegiama karves, tai geriau jas tasyti...

> Statistinis scenarijus: pasikelia javazonę (fury), įsiprašo pas pervedinėtojus, kad
> iki pindlo dasikast. Nu o tada sėdi ir pindlina kol itemus susirenka,
> nes galima jį visiškai neturint itemų 2lkint (aišku jei ne light
> enchanted). Dar NM karves mušt galima, nes helle tai jau reik
> apsistufinus būt iki ausų, kad joms bent ką nors padaryt ;] Bet šiaip

Siaip eina pamust, svarbu titanus turet (vat nesenai pirkau uz pul juos, kuri iskrito is HF nesenai), vat dabar java ama mano 67 lvl tai su savo fire/cold sorka kuri hell praejus atidariau hell cows, aisku uzdaram game, tai per kokius 3-6, kartais daugiau metimu ismusha helle karviu buri... tiesa armoras tik 700 defence tai ant melee jei gera critical hit inkala tai lieku su 20% life, bet prideliota charmu ir siaip stuff kad greit begiotu tai kol karves link jos eina ji speja ir ratuka apie jas apibegt :)

P.S. Siuo metu zaidziu D2 battlenete, Europe realm'e, jei kas ateisit paziurekit chat channel vienas bus lietuviskas :) ten visi lietuviai eina, daug labai nera musu bet vistik keli, dar kazkiek padedam viens kitam :)