Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-19 17:59:27
"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:jmotpg$dfj$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu bet reikia enigmos, kas yra nesveikai brangu, normaliai žaisdamas (be
> mh, nuo nulio) per metus turbūt nesukauptum ant jos, nebent per fuksą
> iškris runos pas pindlą kokį, ar travinciale.

Vat kas idomu dabar kai zaidziu battlenet tai pas 2 zaidejus is 3 enigma :) vieno paklausiau is kur gavo tai sako draugelis nupirko, ten dabar botu dafiga labai ir eina uz kelis baksus nusipirkt stuff :)) dar ir bonusus dalina tipo jei uz kazkokia suma perki tai dar free kazka gauni :) na as pats nepirkau, man pats idomumas pralobt, uzsikelt lvl, o poto dingsta visas noras zaist kai jau viska turi :)

> Žinok blizzard/fireball geriau, orbo dmg sux, tiek pat keltas blizz
> geriau kabina, ypač jei priešas juda, o ne vietoj stovi. O meteoras tai
> nebent kokiam mefiui mušt, nes delėjus žudantis - kol nukrenta, jau būni
> paleidęs kelis fireball = visi guli. Pvz andarielę mušt su fireball
> perfect gaunasi - atsiblinkini per pusę ekrano nuo jos, kol minionai
> nespėjo pribėgt, andė jau guli, tada visi išdvesia. Su meteoru taip
> nesigauna, arba reik ant galvos lipt ir bandyt dmg atlaikyt, kas su mf
> gearu nesigauna praktiškai, o jei dar minionai su might ar bleesed aim...

Na cia taip, turejas ir fire sorku kokias 5 tai helle ande pastoviai su FB versdavau :) beje dabar 1.13 versijoj 3 kartus (normal/nm/hell questas)  resetint gali chara, ta prasme uzkeli, ir nuresetini poto vel skillus susidedi kaip patinka ir stats tai dar ziuresiu, dabar kiek dauzau tai orb rimtai nelabai tenkina, FB dar kaip FB... daiktu labai geru ner, bet vat netycia ormus robes radau tai siokia tokia paguoda :)

> Px, galima sudėt ir mf, juolabiau kad daugiau kokių 300-400 nelabai
> apsimoka, jei nuo to ženkliai krenta žudymo greitis. Geriau per tą patį
> laiką su 300 mf nužudyt dvigubai daugiau, nei su 600 mf, juolab, kad
> runoms, charmams ir gemams mf negroja.

Na pindlui dar fire sorka sueina :)

> Aš eidavau pindlą, tada 5 act antrą wp, nebepamenu kaip vadinasi,
> aukščiau wp iškarto unikumas su minionais yr ir paskui žemiau, kur
> soketą duoda, leshrac berods vadinasi, dar po visokius rūsius verta
> landžiot - kur požemiuose yra 5 acte, ten icy caverna berods, irgi
> neprisimenu, bet dropas geras. Antram acte yr lost city rūsys - ten irgi
> dropas geras, panašiai kaip pituose. O šiaip pas baal gerai, tik kad
> pabodę jau tie baalrunai, nuobodu ;]

Aha ta 5 act antras WP  irgi dauzau :) dar siaip eina ir 3 WP, tik tas WP biski plaukiojantis, bet jei buna netoli tos vietoves pabaigos tai prie iejimo i uola stovi bosas pastoviai, lost city dungeon tai vienas is MF dungeonu, vat tik ten su hammeriu jau nepadauzysi :) buvo kazkur inete ju sarasiukas neblogas :)

> Nu vien su titanais ant players 8 nieko nepadarysi tom karvėm, t.y. 3/4
> būrio išguldysi, o paskui prisipisa kelios, kurias su charged strike
> reik lest, nes fury dmg nebedaro. Tai jei + skills gerai neturi, tai bbs
> tašėj gaunasi.

As apie tai kad uzsidarius vienam, nu mano budas toks alone wolf labiau, jei daug hebros tai vogia drop, daro nesamones, gali ir pacias karves visaip baidyti, cows dauzymas tai menas :) labai retai darau atviras karves nes CK gali belekas dobt... praktiskai niekad nedarau atviro kad eitu kas nori.

> [...]
> reik uždarą game kurt (not fun), arba kentėt tas reklamas, per kurias
> net itemų ant žemės gulinčių nesimato. Nu nebent full game pavyksta
> išlaikyt, tada nespėja reklamščikai jungtis.
> Aš kažkada seniau naudojau kažkokį map revealerį, tai parišo, buvau
> ban'ą gavęs. Realiai užpisa, kai kiekvieną kartą turi aklai ieškot mefio
> kokio pvz, kai tuo tarpu kiti naudoja mh ir px. Nežinau, kaip ten jų
> nepagauna. Galėtų bent jau map revealeris būt įsiūtas pa defaultu.
>
> Koks acc tavo? Mano spakainas, bandau hc pabėgiot su ama nuo nulio ;]

Ai as tik softcore, agira911 siaip :) del spamo tai dek lvl limit, siek tiek apmazina :) paprastai islendu nuo 20h arba veliau, nebent nedirbu ta diena tai galiu ir visa diena but.