Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-04-20 12:30:04
Vat nuresetinau tai padariau taip, fireball, meteor MAX, fire mastery 3, blizzard, glacial spike MAX, cold mastery 2-3 dabar nepamenu, na toliau teleportas ir prequisite skill, ir pamirsau cold armorus tik paty pirma :D

Beje vakar kai pasake apie reset tai vienas pazystamas is realmo pasake kad uzknisa ir kad leis savo bota :D na ir paleido poto dar i kelis runus nuejau :D kai jo botas pareklamino save, tai poto net radau is kur ta bota ima :)