Tema: Re: D]|[ - Barbarian
Autorius: spakainas
Data: 2012-04-19 08:49:17
Nu bet kad po 1.10 patch sušiko ten viską kardinaliai su tais physic
rezistais ir physic imunais. Normaliai su bowazone žaist nebeįmanoma
(kaip ir su visais melee ar ranged physic dmg), nebent kokį windforce
turi, bet ir tai bb ten ką daro helle. Aš turėjau pasidaręs pitams
valyt, bet hibridinė sorca cold/fire tam kur kas labiau tinka. Su sorca
per baalruną spėdavau pitus pravalyt daugmaž, su ama - iki jų dabėgt.
Su javazone kur kas geriau, aišku be pagalbos hellą pereit nuo nulio tai
sunkiai sunkiai. Na bet pindlą dulkint užtat gerai. Statistinis
scenarijus: pasikelia javazonę (fury), įsiprašo pas pervedinėtojus, kad
iki pindlo dasikast. Nu o tada sėdi ir pindlina kol itemus susirenka,
nes galima jį visiškai neturint itemų 2lkint (aišku jei ne light
enchanted). Dar NM karves mušt galima, nes helle tai jau reik
apsistufinus būt iki ausų, kad joms bent ką nors padaryt ;] Bet šiaip
karvių dropas sunerfintas nerealiai kiek supratau. 1,09 ten beveik viską
galima būdavo rast, nuo 1.10 - tai NM apsimoka skilerių ieškot nebent.
Dėl pvp nežinau, dažniau hc lošdavau, tai nepakomentuosiu. Bet įtariu
gan geras pvp char, tik crushing blow ir open wounds reik turėt, nu ir
manos kažkiek iš itemų ar charmų, kad multišotą galėtum šaudyt.