Tema: Re: Vel nauja dalis ?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-04-01 13:57:53
palapalapalaplapalapapala - sakydamas 1 vieta lietuvoje, tu turejai omenyje,
1 vieta topzone (1na savaite), kur dalyvavo kiek - 5 zhmones (tarp kuriu
originalas uzhema antra vieta?:)))? UU - stipriai! tada nulenkiu galva -
reiseris-dievas esi. Sakytau reiktu eit pas grybauskaite prashyt kad taure
ishrashytu...
(beja, kodel visus agituoji butent tik vienoje trasoje? nes tik ja nuzulines
iki negaliu?:)