Tema: Re: Vel nauja dalis ?
Autorius: YZF
Data: 2011-04-01 13:47:34
Tas kuris supranta apie racing geimus ir jais domisi ir juos losia, puikiai
zinos ka as ten idejau ir kas ten yra. O tie kurie racing geimuose nesigaudo
poto ir uzdavineja ivairius klausimus apie tai kaip jiems cia viskas
neaisku.

Cia yra trasa pamineta ir kitos salygos. Bet koks skirtumas? Akivaizdu kad
noobsas apsishiko ir bando ieskoti prie ko 'prisikabinti'. Ner cia ko
ieskoti, cia viskas ir taip aisku.

http://www.topzone.lt/forumas/7538-gt5-topzone-lt-lenktynls.html