Tema: Re: Vel nauja dalis ?
Autorius: Techno
Data: 2011-03-31 13:47:07
Blogam  šokėjui ir "šeimos brangenybės" trukdo :)
Tai, kad tu pavažiuoji su ant GT5 be assist'ų ir nepavažiuoji tarkim ant Shift - dar nereiškia, kad Shift yra blogis. Tai gali reikšti ir kad tu pats netikęs :D
Turi sertifikatą, kad esi patvirtintas kaip racing žaidimų testuotojas ar tik šiaip čia savo pageidavimus už absoliučią tiesą išstatai ?
Parėkaut "Gaidys, gaidys..." kiekvienas pienburnis gali, užtenka komentarus torrent tracker'iuose pasiskaityt. Leidies iki 14-mečio lygio ? Ok, tavo pasirinkimas.
Tik nuo to niekas nesikeičia išskyrus tavo reputaciją.