Tema: Re: Vel nauja dalis ?
Autorius: YZF
Data: 2011-03-30 15:02:48
Su vairu losei? Simuliaciniame rezime?

Ka reiskia 'kabinos vaizdo greicio pojucio'? Toks dalykas neegzistuoja. T.y.
nei vienas geimas nesuteikia realybes pojucio jeigu ziureti per
kabinos-vaizdo-greicio prizme.

Vienintelis dalykas kuris suteikia realybes pojuti racing geimuose tai
fizika. Visi kiti aspektai negali suteikti tu pojuciu kaip tikroveje
(g-force, matymo kampas is kabinos, objektu judejimo greitis akies atzvilgiu
ir pan.)

Todel esme yra tik fizikoje (jeigu lyginam real vs simulation), t.y.
paspaudus pedala x laipsniu arba pasukus vaira y laipsniu masina trasoje
turi nuvaziuoti/pajudeti/pasisukti tiek pat metru kiek analogiskai tikroveje
tokia pati masina ta pati padarytu.

Tai GT5 sioje vietoje good. rFactor ar koks nors iRacing gal netgi siek tiek
labiau good. O Forza ir visokie shiftais yra BAD.

:)