Tema: Re: Vel nauja dalis ?
Autorius: YZF
Data: 2011-03-31 14:36:56
"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message
news:in1m3b$ckt$1@trimpas.omnitel.net...
> Blogam  šokėjui ir "šeimos brangenybės" trukdo :)

sitas tinka tokiu atveju jeigu 'nesigauna normalaus laiko parodyti ant
shifto'. Bet siuo atveju laikas neproblema, fizika gaidys ir tiek.

> Tai, kad tu pavažiuoji su ant GT5 be assist'ų ir nepavažiuoji tarkim ant
> Shift - dar nereiškia, kad Shift yra blogis.

Kas tau sake kad as nepavaziuoju ant shifto? 0_o

>Tai gali reikšti ir kad tu pats netikęs :D
> Turi sertifikatą, kad esi patvirtintas kaip racing žaidimų testuotojas ar
> tik šiaip čia savo pageidavimus už absoliučią tiesą išstatai ?

Turiu. Jis vadinasi top1 lietuvoje, top10 europoje, top50 pasaulyje.

> Parėkaut "Gaidys, gaidys..." kiekvienas pienburnis gali, užtenka
> komentarus torrent tracker'iuose pasiskaityt. Leidies iki 14-mečio lygio ?
> Ok, tavo pasirinkimas.
> Tik nuo to niekas nesikeičia išskyrus tavo reputaciją.

Tai cia tau taip atrodo. Gi prikolas tame kad yra atvirksciai, tu nesuvoki
kas yra kas o ne as :))))