Tema: Re: PS3 XBOX
Autorius: PxYra
Data: 2011-01-11 13:20:00
?kaip tu toks super_duper_mega_geekas, viska perejes, viska zinantis ir
neklystantis nezinai kad ant laptopu kad ir ne paciu brangiausiu seniai yra
tokios jungtys kaip HDMI ir Displayport ?
cia dar vienas klausimukas, KA gauni pirkdamas konsole komplekte ? ar tik
daugumoje atveju ne MINIMALIA komplektacija a ? tad nesek pasaku apie pinigu
nemerkima i konsole nes tenka konsolininkams pirkti tai papildoma gamepada,
tai HDD , tai wifi adapteri, tai memory card koki  ar tai vaira, uztenka
paziuret i parduodamas naudotas konsoles ir matosi kaip ju komplektacijos
skiriasi nuo gamykliniu, o priedu kainos tai overpaisintos, aisku ant PC ir
reikia pirkti priedus bet daugumos ju nereikia (tokiu kaip HDD, memory card,
wifi ir t.t.)