Tema: Re: PS3 XBOX
Autorius: bullka
Data: 2011-01-02 14:08:07
Na pasakysiu, kaip buvęs PC geimeris ir dabar perėjęs prie konsolės: man
visiškai dzin tie AA, pikseliai, Užknisa instaliavimai, krekai, pirkimai, PC
gulėjimas kitam kambaryje ir t.t.
Tiesiog viso to reikėjo, kol buvo niolika ir truputi daugiau metų.

Šalia to yra N+1 kt. priežasčių, kodėl PC gamingas yra ne fun (nekalbu apie
Popcap ir kt. žaidimus, kurie yra must have): prie konsolės visi yra lygūs!
Visi keli milijonai vienu metu žaidžiančių naudoja lygiai tą patį valdytuvą
(na vienas kitas kokį modą pasidaręs). O PC atveju - nerasi dviejų vienodų
geimerių. Kuris $$$ daugiau turi ir krūtesnę pelę nusiperka, tas ir žaidžia
geriau... pfff...