Tema: Re: PS3 XBOX
Autorius: Arne
Data: 2011-01-07 13:13:41
Dar geriau pavezantis kompas + konsole.

Konsole kaip ir rase daugiau for fun ypac vaikams, nors tokius kaip
left4dead ar black ops tai vaikai ir ant kompo geriau losia.

Konsole pas mus daugiau naudojama karaokem, kilimeliam, sokiam pokiam,
vakareliam su draugais, kinektas visai smagu.
Vienintelis peilis man asmeniskai tai zaist saudykles ant xbox'o.

Na o CSS, BF2 bad company ant kompo ir ne kitaip!