Tema: Re: PS3 XBOX
Autorius: Techno
Data: 2011-01-02 21:16:51
Ant filmu nebandei persimest ? :) Ten is vis nieko daryt nereikia, net valdyt is vis :)
Sita... o konsoliu atveju nereikia geimo instaliuot i vidini harda (zinau, kad nebutina, bet zhviegiantis ODD nelabai malonumo ir veikimo greitumo prideda. Ar vis tik gincysies?) ? Pirkimai nebutini konsoliu atveju ? O tai kaip tai pas tave geimai atsiranda joje ? Teleportuojasi ?
Krekai ? O kas toj srity pas konsole lengviau ? Norint nelegaliai loshti, mano nuomone, shokiu su bugnais ne kiek nemaziau maziau, nebent visai dedi skersa ant online ir nesuki galvos del galimo bano. O legaliai lost gali ir ant PC ir nesukt sau galvos del jokiu kreku.

Na, tau ne fun yra PC gamingas, o man ne fun yra konsolinis (isskyrus viena kita, kaip taisykle - primityvu, zaidima) - nuo drybsojimo bbz kokioje pozoje, paskausta kazka, nutirpsta galunes, sonai (gali aisku pasiulyt, geresne sofa ar foteli isigyt, bet lygiai taip as tau galiu pasiulyt isigyt normalu stala ir kede prie PC). FPS zaidimas su gamepadu, tai is vis kazkokia pornografija perpus su zaidimo iliuzija del autoaimingo. RTS - vel kazkokia nesamone. Automobiliniams aplamai zaidimams reikia vairo, o lyginant gamepad'a su klava - tai pvz. tokiam NFS Carbon, klava tikrai geresnes galimybes suvaldyt masina duoda. Simuliatoriu normaliu aplamai nera. Ir is vis - viskas, kas yra, tai butinai turi but padaryta supaprastinta, apkarpyta, tiek del konsoles gelezies silpnumo, tiek del valdymo itaiso "patogumo".

Su ta lygybe, tai nejuokink. Jei moki zaist - tai moki. Jei ne - tai jokia kruta pele tau nepades. Teko ne karta ir ne vienam LAN party matyt, kaip krutos gelezies savininkai, vis verkslendavo, kad pries juos cheat'ina pigiu peliu ir silpnu gelezu savininkai :)