Tema: Re: PS3 XBOX
Autorius: bullka
Data: 2011-01-11 08:48:40

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message
news:igf1ld$eqg$1@trimpas.omnitel.net...
> ?jo kam sukt galva kai universaliausia ir patogiausia valdymo iranki jau
> gauni komplekte (kb+mouse (ka cia susvaigai apie bievieles klavas :D tipo
> iskart negali susikomplektuot su deze ?), kas suka galvas del triuksmo
> (xbox) kas ne. pas mane PC ne is brangiausiu komponentu surinktas bet
> tylus gavosi, miegot netrukdo, tu pas mus proto bokstas nes leidi pinigus
> ir konsolei bei sudams visokiems kaip WDTV nes tavo dievinamos konsoles
> nemoka su mediaplayerio uzduotimis susidoroti ir nepizdi kad nemerki (kaip
> ir

Tai kad ta konsolė ne tam ir skirta. Arba gal sakykime - ne LT rinkai, kuri
suprantą, jog geras įrenginys yra tas, kuris moka "groti" piratinį turinį.
JAV, UK tą patį Xbox'ą žmonės sėkmingai naudoja HD filmams, HD TV laidoms,
muzikai ir pan. ir neturi problemų su formatais.

> priklauso tikrai marketingo aukai) pinigu i konsole, paziurek jau kazkokiu
> sudu lips prisipirkai, ka dar esi pirkes ir pirksi, visokius ala kinect ir
> move, plius atskirai uz kiekviena sudnieki permokesi pinigus tik todel kad

Na kažką čia spangsti totaliai. Perkame Laisvalaikio aksesuarus, nes jų
reikia (o ne dėl to, kad be jų negalime).  T.y.: jeigu noriu dainuoti -
perku Mic'ą, jei noriu šokti - perku padą, jeinoriu groti - perku būgnus,
jei noriu judėti - perku kinect'ą.
Paaiškink, ką čia norėjai pasakyti apie pinigų laidymą aksesuarams, nes
nelabai įsikertu, kaip Tu į pelę dainuotum, šoktum su ja, muštum būgnais ar
pan. Nemačiau dar tokios pelės.
Ar norėjai pasakyti, kad apskritai tokie dalykai nafig reikalingi. Na tokiu
atveju čia visai kita diskusija.

O visos kitos išsakytos mintys: arba labai į pievas, arba labai susiaurinus
pasaulėžiūrą arba labai subjektyvu.