Tema: Re: Arcania: Gothic 4 (2010/MULTi5/DEMO)
Autorius: egis
Data: 2010-09-28 10:17:25
riseno minusas, kad ten negali but elfe lankininke :( bet nepaisant to suzaistas du kart :D

O seip, kazkada greitu laiku turetu pasirodyt drakensang : river of time lokalizacija is vokieciu y zmoniskas kalbas- ce kaip ir sykvelas, pirmasis sakyciau man visai patiko ... jei nezaides- gali ir ta pamegint (pirmasis vadinosi "drakensang: the dark eye", berods, ir pasakysciau, buvo gan sunkokas, ypac pradzioje :D

--

egis
E39 530dA '00

..