Tema: Re: Arcania: Gothic 4 (2010/MULTi5/DEMO)
Autorius: wundis
Data: 2010-09-27 08:48:44
nakagi.
reviusas:

risen nepasileido.

win7, kompo tikrai uztenka.

matau splash screen risen logo su kazkokiu goblinu, o tada persimeta i juoda
ekrana. jei isjungiu per konfigo faila full-screen - matau kazkoki report
loga kad negali paleist physics sdk.
visos fizikos sukistos, viskas veik ore. o sitas gaidys ne. guglas verkia
kamputy, nes uzklausu daug, isvedziojimu irgi, o veikianciu atsakymu - 0.

einana?
o jei nusipirktum ir nepasileistu?  kaip jaustis tuomet? juzefai, parasyk.