Tema: Re: Arcania: Gothic 4 (2010/MULTi5/DEMO)
Autorius: wundis
Data: 2010-09-27 13:48:02
na ten 64 bitu bet skaiciau kad kitiems sukasi ant tos vindozes, ir atseit
ne O/S problema o daugiau susijusi su garsu. garsas integruotas, buvau per
tuos pacius konfigus ji net isjunges, skirtumo jokio :/ biski truputuka
nervuoj, ypac kai armos2 negaliu normaliai palost paraleliai (ismeto i
desktopa su eroru windousiniu) - degraduoja musiet.
zodziu. suds. eisiu mergu laukan ir motociklo ziuret tuoj, gana cia prie
kompo sedet.