Tema: Re: Vieno lietaus istorija - 5.jpg / graži, jauna... /
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2009-06-19 00:16:54
> Kadangi iki rytojaus liko nedaug ir galiu likti kaltas, kad tamsta
> neisgyvenote, tenka atsakyti.

Ir suspėk gi taip keliaprasmiškai – lygiai 00:00 val.
gelbstite mane! Dėkingas per amžius...

> Mano neprofesionalo akimis, viskas daug maz neblogai ir manau, klientui tai turejo labai patikti. Taciau jei kas
> temptu labai uz liezuvio ir be galo ilgai klausinetu, ka galima butu tobulinti, ko gero pasakyciau, kad
> a) mastyciau, ar reikia itraukti dali veidrodzio i ryskumo zona

Nekeisčiau.

> b) istrinciau juoda deme - amortizatoriu tarpe tarp kaktos ir veidrodzio

Čia jau yra atskira tema. Mano darbuose objektai netrinami (su itin
retom išimtim). Arba jie yra arba nėra. Aš tik sprendžiu, ar tai,
kad yra man priimtina. Šiame – priimtina. Palikime kaprizingam
žiūrovui kabinėtis prie šios nedidelės tobulumą graunančios „sagutės“.

> c) galvociau apie papildomas 2 sviesas (na, jeigu studijoje, ko gero, neaiskinsiu, kokias), nes
> - fono detaliu konturams, mano supratimu, vos vos truksta kontrasto,
> - plaukai per daug paskendo juodybeje

Neadekvatu situacijai, kurią tikėtina galėjote nuspėti – ekspromtinis
reportažinis darbas, kadrui skiriant maks. 15 sek.

> e) bandyciau siek tiek didinti erdve. Gal net ne masinoje, tai daryciau, dar nezinau.
> :)

Oj, kaip matau, visgi darbinė situacija buvo nelabai aiški ~:-)))

--
sansas
www.vestuviufoto.eu