Tema: Re: Vieno lietaus istorija - 5.jpg
Autorius: o15
Data: 2009-06-18 18:12:27
Cia nuvalkiota neteisinga koncepcija: jei ziurovas sako, kad nepatiko
filmas, tai tulas rezisierius puola isteriskai aiskiti: "tai pats sukurk, po
velniu!" Arba, jei rinkejas politika kritikuoja, o jis - "ateik ir pats
pavadovauk! paziuresim, ka gali!" , xe-xe
O dalinsiuos tada, kai to pats noresiu. for fun. man kaip ir nereikalingas
"ivertinimas" :) tikrai turiu, kur darbus deti ir kur eksponuoti ir esu tuo
visiskai patenkintas:) beje, niekas komerciniu ar realiu meno produktu cia
neeksponuoja. Ar ne taip? Vestuves visi mokam vienaip ar kitaip
fotografuoti, tik klausimas, ar tik tai ne formatuotas kicas su grynai
komercine paskirtimi:) Dar nemaciau nei vienos nuotraukos cia (per
paskutinius 8 metus) su tvarkingu apsvietimu, sutvarkytais seseliais ir
atspindziais, tobula kompozicija, ....
Gal pats pasidalintum savo darbais? neturiu jokio isankstinio nusistatymo.:)