Tema: Re: Vieno lietaus istorija
Autorius: o15
Data: 2009-06-18 18:01:08
Pamasciau. Serija - nesekminga.
galima ir sekmingesne padaryti tuo paciu budu: atsistoti 17:30 vidury  tako
jaunimo parke ir is tos pacios padeties ir aukscio tiesiog be minties
pafotografuoti praeivius i visas puses. Serijos pavadinima sugalvoti - "po
darbo..." Ir cia pilieciai aiskins, kokia puiki serija, kaip gerai sukurta
atmosfera ir pan. Kur link einam?