Tema: Re: Re: Vieno lietaus istorija
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2009-06-18 23:54:59
> Manau, kad pas kiekviena yra savas ego, kaip tai bebandytu kas nors paneigt.

Nesiginčysiu. Kiekvienas turintis sąmoningą „Aš“, turi ir tikslų.

> Taip pat nemanau, kad "siam autoriui" labai rupi visos sios rasliavos ir "ivertinimai".

Čia lai autorius pasisako.

> Taciau tenka pripazinti, kad cia uzsuka ir pradedantys, ar manantys pradeti fotografuoti. paziuri sio forumo
> kliedesius, "taisykles", kuriu net pats ju autorius nesilaiko, ir nusprendzia keliauti kitur, kur normalus fotografai
> normaliai diskutuoja, dalinasi patirtimi, sveikai priima kritika, moka isreiksti mintis ir pan. gal tik kita kalba
> sneka...

Pripažįstu. Užsuka. Kai kas nesupranta ir iškeliauja, kai kas sugrįžta
ir suranda sau kažką, kai kas nebegali išeiti. ~:-)

Taisyklės – rekomendacinio pobūdžio. Tikiuosi, supranti, kad
nėra realaus poreikio priversti Jų skrupulingai laikytis.
Autoriaus darbai mano akimis pilnai atitinka technines rekomen-
dacijas, bei tikrai neneša į pirmojo žingsnio saviraišką „iš mano
bobutės 74-ojo gimtadienio“. Gilesnė analizė, manau atskira tema.

> Manau, kad problema - muSyse: <cia kiekvienas galetu patalpinti kazka sau>.
> Kita vertus, turetu buti nusispjaut, kas yra autorius. mes konkreciu atveju cia snekam apie kurini, bet ne apie
> autoriu, ar ka jis ten apie politika ar mergas mano.

Spjaunam. Autoriaus į dausas nekeliu už šį foto pasireiškimą, nes
žinau, kad jis gali, moka ir esu matęs kur kas (man) geresnių darbų.
Stebuklo neparodė ir tiek. Šis žinojimas nepadarė jo darbų geresnių
ar prastesnių, bet jie ir netapo priežastimi 'barti'.

--
sansas
www.vestuviufoto.eu