Tema: Re: Vieno lietaus istorija
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2009-06-18 17:52:08
> Man tai sias foto i "istorija" susieja tik du galimi elementai a) visur -
> slapia, b) visur - stulpai.
> Daugiau jokios istorijos cia nematau:) visos jos nieko bendrai nepasakoja, nera akivaizdziu istorijos atpasakojimo
> elementu (izangos,...pabaigios ir pan.), niekas cia neprasideda ir niekas nesibaigia, nei uzuomazgos, nei atomazgos:
> nei technika, nei personazu, nei rakursu, niekuom....
> nors vienoje ar kitoje galima rasti ir koki nors idomesni atskira elementa, kaip antai, nr4. :)
>
> Aaaaa,supratau. cia problema pavadinime...

Netobula serija. Tikrai ne tokia, bet ne visi stulpai yra blogis,
kaip ir ne viskas, kas sepia yra gėris.
Sąsajų yra daugiau, nei pavyko pamatyti. Yra eiga, atmosferos
sukūrimas ir išlaikymas (ar bent bandymas išlaikyti).

Rakursams, kaip kiekvienam kadrui individualiai, turėčiau ką
prikišt daugeliui, bet kaip serijai jie tiek susiniveliuoja, kad ne
visi (kaip individualūs elementai) lieka svarbūs.

Mintis: nebūtinai turi būti keikvienas kadras tobulas, kad
serija būtų dėkminga. Pamąstyk...

--
sansas
www.vestuviufoto.eu