Tema: Re: Canon 60D vs 650D
Autorius: Darenas
Data: 2013-02-07 10:34:59
>   Aš irgi tavęs nesupratau - rankomis fokusuoji, žiūrėdamas per akutę
> (nepakeitus gamyklinio fokusavimo ekranėlio)? :)))

Taip nepakeitus su 1,8f optika kai reikia fokusuoju rankomis, bet pagrinde
juk ant auto juk geriau didesne pentaprizme?

>   Tokiu atveju nėra prasmės pirkti ką nors su mažesne nei vidutinio
> formato matrica - o jei nors kartą gyvenime prisireiks? :)

Mes kalbame apie 2 modelius, nereikia krastutinumu.

>   Ne visi studijoje fotografuoja ir/ar ją vežiojasi su savimi...

Fotogrfas be blykstes - nebent peizazistas... Blykste- ne studija.

>   Visiška nesamonė. Rimtas argumentas, ane?

Cia kaip kam, man 2 ekranelis yra butinas, kaip ir greito nustatymo migtukai
virsuje, nelaikydavo nervai maltis po meniu, per pagrindini ekraneli...

>   Kur nesamonė? Kad tai, kas 60D rodoma papildomame ekrane, 650D galima
> pamatyti pagrindiniame?

Galima isvis be ekraneliu pajungus kompiuteri. as kalbu apie patogumo
reikala, pvz mano pagrindinis ekranas yra isjungtas - parodo tik tai ka
nufotografavau 4s.
Tuo atveju nesvecia i veida kai ziurai per ieskikli....

>   Būtent! :) Apie tai ir diskusija, ar ne?

Mes ir kalbam apie iprocio reikalus, bet jei patogiau iprocius isisavinti?

>   Gerai, suktas klausimas - kokio dydžio ir kiek turi sverti kūnelis, kad
> būtų galima išdrįsti užsidėti 100-400 f/4.5-5.6L EF IS USM?

Krastutinumai. Gerai, kad nepaklausiai apie si:
http://news.cnet.com/8301-13580_3-9862692-39.html :)
Esme tame, kad niekas nesinesioja pvz. vestuvems 100-400.....

>   Ne visai - tiesiog 60D nėra TIEK geresnis, kiek brangesnis. Pirkėjas
> pats lai sprendžia, nori 60D ar ne. Mano dabartine nuomone - pagrindinis
> 60D privalumas būtų didesnės talpos baterija, visa kita - neesminės
> smulkmenos (t.y. smagu, kad jos yra, bet nebūtinos).

Butent tos smulkmenos ir smagios, taip jei ziurint parduotuviu kainas ju
skirtumas perdidelis. (sutinku su tavim), bet kai gali nauja rasti vos
200-300lt brangiau (mano atveju) tai tas smulkmenos, labai atsiperka.

>   Iš to, kokie "argumentai" pateikinėjami - susidaro įspūdis, jad 60D ne
> puskepusiu, o bent jau visu paltu aukščiau.

Bet tie argumentai (smulkmenos) yra ar ne? :)
Gyvenimas susideda is smulkmenu...

Darens