Tema: Re: Canon 60D vs 650D
Autorius: vytjon
Data: 2013-02-06 18:15:43
On 2013.02.05 14:38, Darenas wrote:

> Nesupratau taves, fotkini per live view? :)))

   Aš irgi tavęs nesupratau - rankomis fokusuoji, žiūrėdamas per akutę
(nepakeitus gamyklinio fokusavimo ekranėlio)? :)))

> Daug kam ir uztenka 1/250 greicio, bet tai ne pliusas 8k- kai reikia nors
> karta gyvenime? :)

   Tokiu atveju nėra prasmės pirkti ką nors su mažesne nei vidutinio
formato matrica - o jei nors kartą gyvenime prisireiks? :)

> Iso jautruma, niekada nekeliau daugiau 800, tam naudojamas apsvietimas, galu
> gale blykste...

   Ne visi studijoje fotografuoja ir/ar ją vežiojasi su savimi...

> Nesamone... Turejau 600D ir 60D, pasilikau 60d tikrai ne del iprociu...

   Visiška nesamonė. Rimtas argumentas, ane?

> Nesamone, 60D rodomi ir nustatymai...

   Kur nesamonė? Kad tai, kas 60D rodoma papildomame ekrane, 650D galima
pamatyti pagrindiniame?

> Kaip kam - tavo zodziais "iprocio reikalas".... :)

   Būtent! :) Apie tai ir diskusija, ar ne?

> Px kad mazesnis, uzdejus rimta optika- tik blogiau (balansas), na jei su
> kitiniu sliauzioti tai kam isvis veidrodis... :)

   Gerai, suktas klausimas - kokio dydžio ir kiek turi sverti kūnelis,
kad būtų galima išdrįsti užsidėti 100-400 f/4.5-5.6L EF IS USM?

> Pagal tavo poziuri- betkuris aps-c jutikliu fotoaparatas yra = 650D, nes
> jokiu kitu funkciju nereikia....... :)

   Ne visai - tiesiog 60D nėra TIEK geresnis, kiek brangesnis. Pirkėjas
pats lai sprendžia, nori 60D ar ne. Mano dabartine nuomone - pagrindinis
60D privalumas būtų didesnės talpos baterija, visa kita - neesminės
smulkmenos (t.y. smagu, kad jos yra, bet nebūtinos).

> Niekas nesako, kad 60D "krutas" aparatas - toli jam iki FF aparato... Bet
> tikrai puskepuriu auksciau uz 600D-650D.

   Iš to, kokie "argumentai" pateikinėjami - susidaro įspūdis, jad 60D
ne puskepusiu, o bent jau visu paltu aukščiau.

> Nematau prasmes toliau testi.

   Kodėl?