Tema: Re: Canon 60D vs 650D
Autorius: panda
Data: 2013-02-03 20:40:16
ir kaip jus nustatot, is kur atsius? pirktas tv .co.uk - atsiunte is
vokietijos, pirktos koloneles - atsiunte is vokietijos, smulkus daiktai
ateina is co.uk

"Bronco"  wrote in message news:kehiot$kh1$1@trimpas.omnitel.net...

Žinok, mano asmeninė patirtis leidžia su tavimi sutikti, jog UK amazone
kažkas su pakavimu ar su krovinių gabenimu tikrai "nitavo". Kol
pirkdavau iš amazon.de ir .fr, jokių problemų nei su prekėmis, nei su
įpakavimo kokybe nebuvo, bet tik pirmą kartą nupirkau Lenovo T530i iš
amazon.co.uk, iškart parėjo leisgyvis. Paveikė gal 3-4 val. ir numiro :)
Labai panašu, jog gerai jis buvo pasvaidytas ar paspardytas, nors
išorinių pažeidimų nebuvo tik dėl paties Lenovo įpakavimo.

O, šiaip, jei nepirkt ir nepasitikėti amazon, tada daugiau realiai nėra
iš kur pirkti ir su internetiniais pirkimais tektų užrišt. Aš žinau porą
šopų, kurie labai stengiasi ir supakuoja dar geriau nei amazon ir
išsiunčia dar greičiau nei amazon, problema tik tame, jog tai siaurai
specializuoti šopai ir ten visko nenupirksi. Deja, bet nelabai yra iš ko
rinktis ir visumoje aš amazon pasitikiu.