Tema: Re: Canon 60D vs 650D
Autorius: A7
Data: 2013-02-06 11:48:36
Noriu pasakyti, kad nevertas už 60D mokėti TIEK daugiau nei už 600D. Naują
600D kitą su 50 1.8 mm. paėmiau už 2013Lt. Prastūmiau tą kitinį už 200 ir
50uką už 280, tai skaitau nebloga kainą gavos (nu dar ir PVM susigrazinau,
bet cia jau turbut nereikia skaiciuoti).

Ta prasme kiekvienas sprendžia pagal save - aš nemačiau prasmės pirkti 60D
su ta pačia matrica kaip 600D, kai šiemet išeis 70D su nauja matrica (reikia
manyt).