Tema: Re: Canon 60D vs 650D
Autorius: A7
Data: 2013-02-06 11:49:51
Dėl "gaidys" tai kaltas - blogai išsireiškiau. Turėjau omeny ką gauni ir ką
sumoki sanktyki :) IMHO 60D nevertas to antkainio.

On 2013-02-04 10:36, A7 wrote:
> As stumiau savo 450D kol dar perka juos (700 gavau su kitiniu, 36K kadru)

Galima ir taip. Bet žmoną kol kas 450D su kitine optika pilnai tenkina,
vis tiek ji pleškina kaip su muiline, tik outputą turi kokybiškesnį :)
jei atimčiau iš jos 450D, tai vis tiek tektų kažką jai pirkt, o naudos
nulis.

  ir
> pajamiau 600D su intensija atsinaujinti i 70D po metu. 60D gaidys, 650D
> nematau prasmes moketi brangiau nei 600D.

Tai kad šitie visi fotikai esminiame dalyke vienodi, tik funkcijomis,
rankenėlėmis, ekranais ir filmavimu šiek tiek skiriasi. Tai realiai už
tai ir moki skirtumą. Man sunkoka būtų tarp jų išskirtį "gaidy" :)
Tiesiog atrodo, jog canon kiek sumakaliavo savo modelių liniuotę laiku
neišleidęs atnaujinimo 60D ir dabar net truputį tame reikale
raukiantiems žmonėms yra keblumų renkantis tarp 650D ir 60D.