Tema: OT OT Re: OT: Prašau paramos rinkimuose
Autorius: ozzy
Data: 2011-02-24 15:18:35
Nutariau pasidalinti apie kandidatus is mano parapijos...

Labai idomus skaitiniai, nuo 2003 iki 2011 (iki to mokes) yra
Palangos sav, tarybos narys, daugiau niekur nedirbes, zmona
administracijos darbuotoja. Dabar ziurim turto deklaracija

Privalomas registruoti turtas: 	4685242,00 Lt
Piniginės lėšos: 	325257,00 Lt
Suteiktos paskolos: 	1506436,00 Lt
Gautos paskolos: 	400000,00 Lt

Niekaip nesuprantu is kur pas biurokratus tiek???????