Tema: Re: Prasau paramos rinkimuose
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-02-24 13:10:30
O manote, kad gyvenime svarbiausia vien savos kisenes reikalai? Kaip
bebutu keista, bet kazkas turi dirbti dar ir visuomenes interesams,
kitaip paprasciausiai neisgyventume. Tuo labiau, kad is esmes tam tikros
partijos TT deklaruojamos centro desines (buve Liberalai demokratai,
priminsiu, tai yra, daugiau desinieji) politines vertybes ir bent jau
pagarba zmogaus teisems ir laisvems sutampa su mano pacio asmeninemis
politinemis paziuromis. Prisiminkite, kad meru bunant Imbrasui, Vilniuje
galejo mitinguoti ir demonstruoti beveik be apribojimu praktiskai visi
norintys (isskyrus viena atveji su autobusu). O kas darosi dabar?
O kad zuliku, kaip ir geru zmoniu, yra visose partijose - nuo to niekur
nedingsi, tures praeiti dar daug laiko, kol partijos Lietuvoje apsivalys...

Valdas Vilutis