Tema: Re: Prasau paramos rinkimuose
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-02-24 11:45:15
Atsiprasau, jei ka nors izeidziau, bet mane, pavyzdziui, tokie
klausimai, kaip gyveni is ~9000 Lt/metus taip pat izeidzia. Kaip labai
smulku verslininka, gyvenanti faktiskai tik is savo asmeninio darbo,
(kuris sutampa ir su hobiu) pajamu ir kiekviena atliekanti lita
paliekanti imones kapitale tik tam, kad pragyventi krizes perioda ir
kazkiek isplesti versla. Ir dar zinant, kad beveik puse Lietuvos
gyventoju isgyvena butent is tokiu pajamu... Vadinasi, isgyvenu kazkaip
taip pat ir as, kaip ir daug kitu zmoniu. Tuo labiau, kad gyvenu
seimoje, o ne vienas...

Valdas Vilutis