Tema: Re: Prasau paramos rinkimuose
Autorius: Sail
Data: 2011-02-24 08:47:16
Paskaityk pats savo atsakyma, ir pasakyk - duotum taip rasanciam zmogui
valdzia ar ne?

Is serijos - apipisineju visus, nu bet "vsio zakonno", ko is manes dar
norit? Taigi vogsi visur ir per visaip, bile pries istatyma svarus lieki.

Zmones gi naivus, jie dar tiki, kad yra saziningu, kuriuos ir noretu rinkti,
tai bent jau apsimetinek saziningu zmogum.