Tema: Re: Prašymas parikiuoti fotoaparatus
Autorius: L I N A S
Data: 2010-11-08 17:53:21
Va del pasimokymo, tai siulyciau kur pasiskolinti fotika ir praeiti
pradinius kazkokius kursus, o tik paskui fotika pirkti. Ten apie technika
ziniu kazkokiu gausi, pabandysi pafotkint ivairiom temom. Manyciau pradzioje
reikia susivokti ka daugiausiai fotkinsi, kad patiks labiausiai ar reikes
labiausiai, o tada technika tam labiausiai skirta isigyti.
Sekmes!