Tema: Re: Prašymas parikiuoti fotoaparatus
Autorius: Bronco
Data: 2010-10-26 04:05:14
On 2010-10-25 17:32, Kabura wrote:
> Sveiki,
>
> prašau parikiuoti aparatus, nes pats nelabai, tai kiek paskaičiau, supratau
> taip:
>
> 300D<10D<20D<30D<40D<50D
> 1000D<550D
>
> Reiktų į pirmą eilutę įdėti 350D, 400D, 450D, 500D, 550D ir 1000D.
>
> labai ačiū pagelbėjusiems.

Spėju, ne iš nuobodulio tu juos į eiles dėlioji, ar ne taip? Tada geriau
parašyk, ką nori sužinot, koks tikslas šio rikiavimo? Nes užduotis taip,
kaip tu ją suformulavai, yra beprasmiška, nes remsis grynai subjektyvia
nuomone ir visi surikiuos vis kitaip. Pvz. jei domina kainos/kokybės
santykis, tai mano nuomone xx0D serijoje tai būtų 450D, o x0D serijoje -
40D. 1000D aplamai neaišku kam dabar reikalingas, kai jau 450D galima
nebrangiai nusipirkt. IMHO.